مهدكودك وپيش دبستاني پروانه هاي رنگارنگ

مادرانه

1393/6/5 23:14
نویسنده : مديرمسول
832 بازدید
اشتراک گذاری


اگر قرار بود یک بار دیگر فرزندم را بزرگ کنم....

                                        

اگر قرار بود یک بار دیگر فرزندم را بزرگ کنم....

 

*انگشتم را کم تر به نشانه تهدید به سوی او می گرفتم.

 

*کمتر به ادب کردن او می اندیشیدم ودر مقابل، بیش تر به برقراری ارتباط با او اهمیت می

دادم .

 

*کمتر به ساعتم نگاه می کردم وچشم هایم را بیش تر برای نگاه کردن به او به کار می

گرفتم.

 

*با او بیش تر به گردش می رفتم ، بادبادک های بیش تری به آسمان می فرستادم.

 

*کم تر خود را جدی می گرفتم ،اما جدی تر با او بازی می کردم.

 

*دشت های بیش تری با وی می پیمودم ،و ستارگان بیش تری را با او تماشا می کردم.

 

*کم تراو را میکشیدم که تندتر راه برود.و بیش تر در آغوشش می کشیدم.

 

*رفتار خشک وسخت گیرانه ام را کم تر به کار می بردم. و درعوض بیش تر حمایتش می

کردم.

 

*به جای فکر کردن به ساختن خانه ، اعتماد به نفس اورا می ساختم.

 

*وبه جای این که عشق به قدرت را در خود رشد دهم ، قدرت عشق ورزیدن را در خود

پرورش می دادم.

پسندها (1)

نظرات (0)